MAKE A CUSTOMER, NOT A SALE
Onze jarenlange ervaring in de sales heeft ervoor gezorgd dat wij feilloos weten te benoemen welke aspecten wel of juist geen sale maken. Het maken van een sale is volgens ons niet waar de focus op moet liggen. De focus ligt op het contact maken met de klant, zodat er een vertrouwensband wordt gecreeerd. En zo zijn er tal van andere factoren die soms heel klein lijken, maar het verschil maken tussen wel of geen sale.
Wij streven naar excellentie, onze agents moeten de beste willen zijn van de gehele markt. Wij trainen en stimuleren ze op zo'n manier, dat ze op elk vlak in hun leven (school, relaties, baan/bijbaan etc.) de beste versie van zichzelf moeten willen zijn. Het gevolg van dit streven indien juist toegepast, is dat je jezelf continue uitdaagt om beter te zijn dan gisteren.
Dit vertaalt zich uiteraard op onze werkvloer. Wij hebben geen vaste scripts en geen onnodige regels. Er is veel ruimte, zolang creativiteit en kwaliteit voorop staan.
Wij onderscheiden ons door deze manier van samenwerking. Wij willen uitblinken, en de beste zijn. Wij zijn daarvoor bereid om de handen uit de mouwen te steken en uit onze comfort zone te stappen. En dit niet 1 dag, maar elke dag.
IF YOU'RE STRUGGLING TO MAKE SALES
THE FIRST THING YOU SHOULD CHECK IS
YOUR ATTITUDE
Wij verlangen ernaar om te presteren op topniveau. Dit betekent dat we goed letten op conversie, zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen. Elke "hallo" is voor ons een kans om te connecten met de klant. Doe je dit op de juiste manier, dan is het leveren van nieuwe klanten aan onze opdrachtgevers een koud kunstje.
Nieuwe ideeen omarmen wij. Wij staan altijd open voor inbreng van onze contacten. Feedback zien wij als een manier om onszelf te verbeteren.
Kennis vergaren wij uit boeken, en testen we altijd uit in de praktijk. Wij zijn van mening dat we het wiel niet opnieuw hoeven uit te vinden. Wil je jezelf elke dag beter maken dan gisteren? Duik dan in de boeken.
Trainen van onze agents op topniveau en verlangen van ze dat ze elke dag kritisch zijn naar zichzelf toe, hoort bij onze werkwijze.